page_banner

A differenza trà i prudutti di silicone certificati FDA è LFGB

Un testicu di cuntattu cù l'alimentariu hè una prova ligata à un cuntainer o un pruduttu chì avarà cuntattu cù l'alimentariu.U scopu principale di a prova hè di vede s'ellu ci hè una sustanza dannosa liberata à l'alimentu è s'ellu ci hè un impattu nantu à u gustu.I testi implicanu l'immersione di u cuntinuu cù diversi tipi di liquidu per un periudu di tempu è teste di temperatura.

 

Per i prudutti di silicone, ci sò principarmenti dui standard, unu hè LFGB food grade, un altru hè FDA food grade.I prudutti di silicone chì passanu una di queste teste sò sicuri per l'usu umanu.In quantu à i prezzi, i prudutti in u standard LFGB seranu più caru cà u standard FDA, cusì FDA hè più largamente utilizatu.Questu hè chì u metudu di teste LFGB hè più cumpletu è strettu.

 

Diversi paesi anu diverse norme chì i prudutti di silicone anu da risponde per esse cunsideratu sicuri per l'usu umanu quandu sò in cuntattu cù l'alimentariu.

 

Per esempiu, in i Stati Uniti è l'Australia, u standard minimu per i prudutti di silicone hè a prova "FDA" (standard Food & Drug Administration).

 

I prudutti di silicone venduti in Europa, eccettu per a Germania è a Francia, devenu risponde à i Regolamenti Europei di Cuntattu Alimentariu - 1935/2004/CE.

 

I prudutti di silicone venduti in Germania è in Francia anu da risponde à i regulamenti di prova "LFGB" chì hè u più duru di tutti i standard - stu tipu di materiale di silicone deve passà teste più intensive, hè di qualità megliu è hè dunque più caru.Hè cunnisciutu ancu "Platinum Silicone".

 

Salute Canada dice:

U silicone hè una gomma sintetica chì cuntene siliciu ligatu (un elementu naturali chì hè assai abbundante in sabbia è roccia) è ossigenu.L'utensili di cucina fatti di silicone di qualità alimentaria sò diventati populari in l'ultimi anni perchè sò culuriti, antiaderenti, resistenti à e macchie, resistenti, rinfrescenu rapidamente è tolleranu estremi di temperatura.Ùn ci sò micca cunnisciuti periculi per a salute assuciati cù l'usu di cookware di silicone. A gomma di silicone ùn reagisce micca cù l'alimentu o bevande, o pruduce qualsiasi fumi periculosi.

Dunque in riassuntu…

Ancu s'è u silicone appruvatu da a FDA è LFGB hè cunsideratu sicuru per l'alimentariu, u silicone chì hà passatu a prova LFGB hè definitivamente un silicone di qualità megliu chì risultatu in una durabilità più grande è menu odore è gustu di silicone.

I pruduttori utilizanu materiale di silicone di qualità differente secondu e esigenze di i so clienti, vale à dì s'ellu necessitanu silicone appruvatu da FDA o LFGB - chì dipenderà da induve u cliente pensa à vende i so prudutti di silicone è ancu à quale livellu di qualità volenu offre à i so clienti.

 

Avemu, yongli hà tramindui standard FDA è LFGB per adattà à u mercatu differente, è u nostru pruduttu pò accettà testi è ispezioni.Faremu trè volte l'ispezioni postu chì e merchenzie cumincianu à pruduce per assicurà chì i prudutti ùn anu micca difetti in l'usu.

 

 

Make Globe Trade Easy hè a nostra visione.Yongli furnisce serviziu OEM, serviziu di imballaggio, serviziu di cuncepimentu è serviziu logisticu.Yongli cuntinueghja à circà diseggiani fantastichi è sviluppa prudutti maravigghiusi per elevà un novu livellu.

 

 

A squadra di Yongli

 


Tempu di Postu: Dec-08-2022