page_banner

Applicatore di crema per pannolini a spazzola multifunzione in silicone di nova versione

Questa spazzola in crema hè un design patentatu da a cumpagnia Yongli.

 

Mini Size of cream brush hè stata liberata avà.

尺寸图jpg

 

Quì ci vulemu presentà a spazzola di crema.Ci sò trè modi utili.

 

# 1: I spazzole di crema di silicone funzionanu bè da picculi vasetti à grandi tazze di mischju è sò inestimabili in a vostra cucina.Perfetta per agite, scraping, è plegà una varietà di alimenti è ùn ci hè micca cuciture o crepe per catturà l'alimentu.Sò ancu adattati per u sapone, scraping cream, butter, è altre bevande solidi, è ancu per mischjà ingredienti, stirring batter, scraping eggs, etc. Puderanu ancu esse usatu in toasters, forni, etc.

 

# 2: Queste spazzole di silicone morbide ponu esse aduprate per maschere, maschere di fangu, maschere d'argilla, serum, lozioni, maschere DIY, burro di corpu, etc. Sò un strumentu praticu per una larga gamma di usi.

# 3: Quandu u vostru zitellu sviluppa rash di diaper, ancu u minimu cuntattu pò esse doloroso.Hè designatu per applicà delicatamente l'unguentu à u fondu di u vostru zitellu.Ùn averete mai più preoccupatu di scraping accidentalmente u fondu di u vostru zitellu cù e vostre unghie di novu.Invece, pruvate stu praticu applicatore di crema per pannolini!

A basa di a ventosa furnisce un passaghju pulitu per pudè finisce facilmente U cambiamentu di pannolino.

Veni cun un CASE di viaghju igienicu chjusu per mantene a spazzola è u saccu di pannolini puliti.

 

U silicone 100% morbidu è flessibile hè delicatu nantu à a pelle sensibile di u zitellu, cusì u zitellu pò gode di una applicazione più suave, più liscia è più igienica chì aiuta à evità l'eruzione di pannolino.

Per pulizziari a spazzola, basta à sterilizà in acqua calda o sguassate in una lavastoviglie.Pudete ancu aduprà asciugamani di manu quandu site fora cù u vostru zitellu.

U silicone morbidu è flexibule permette di sparghje una crema di culo più grossa è facilmente.A nostra spatula di pasta di butt funziona ancu cù altri prudutti di cura di ferite, lozione per i zitelli, o unguentu per rash di diaper.

 

 


Tempu di posta: 24-Jan-2022