page_banner

Bona nutizia per i venditori FBA!

Bona nutizia per i venditori FBA!Sempre chì a cumpagnia di spedizione preferita di Amazon hè aduprata, i venditori chì utilizanu u so serviziu di cumplimentu FBA dividiranu più facilmente e so spedizioni in più centri di cummercializazione.

Sicondu l'annunziu d'Amazon, i venditori ponu utilizà u piazzamentu d'inventariu Box-Level.Per i beni d'inventariu eligibili, seranu divisi in parechji gruppi di scatuli per ghjunghje più rapidamente à u centru di cumpiimentu di Amazon.

Cosa significa sta pulitica per i venditori?
Un venditore hà dettu chì in u passatu, se mandate merchenzie à i cinque centri di cummercializazione di Amazon, costarà più è serà cunsideratu cum'è cinque spedizioni.Avà aduprendu u piazzamentu d'inventariu Box-Level, parechji gruppi di scatuli ponu esse emessi à diversi magazzini à un prezzu più prezzu, è trattati cum'è un batch di merchenzie, è poi trasferiti à 5 magazzini diffirenti invece di unu.

Amazon hà dettu chì, finu à chì i venditori sceglienu u pianu di u trasportu cooperativu cum'è parte di u pianu di trasportu, senza piglià alcuna azzione, Amazon hà da avvisà u venditore se a spedizione risponde à e cundizioni "Piazzamentu di l'inventariu à livellu Box", è cuntattate direttamente u trasportatore cooperativu per processà a spedizione..

Per mezu di sta nova pulitica, i costi di trasportu di u venditore o a logistica attuale ùn cambianu micca, è u venditore cuntrullà u statu di trasportu di ogni gruppu di scatula in tempu reale.

Questa hè una bona nutizia per i venditori FBA.In u passatu, i venditori di solitu piace à spedinu u so inventariu à u magazzinu di Amazon più vicinu à elli, per risparmià u costu di u trasportu in entrata.Ancu se u piazzamentu di l'inventariu di Box-Level ùn furnisce micca assai flessibilità in a scelta di u magazzinu di destinazione.

Parechji venditori sò soddisfatti di sta nova pulitica.Un vinditore hà dettu chì hà cuminciatu à mandà i so bè à diversi magazzini Amazon, trasfurmatu 3 magazzini diversi à u listessu prezzu, è hà pagatu in u so intervallu accettabile, è serà automaticamente speditu.I cumpratori sò in un magazzinu più vicinu.

Questa nova pulitica dà à i venditori più comodità.Una volta chì e merchenzie d'inventariu ghjunghjenu à u magazzinu di Amazon, i beni almacenati in parechji lochi in tuttu u paese ponu esse spediti à i clienti più comodamente è rapidamente.Questu ùn solu risparmia u tempu è u costu di u almacenamentu di e merchenzie, ma ancu aumenta a velocità di spedizione di merchenzie, chì hè senza dubbitu una bona nutizia per i venditori qualificati.


Tempu di Postu: Dec-08-2021